~ ObO

aku bukan sesiapa dan bukan orang sesiapa ~ ObO

,

,

Monday, September 13, 2010

ObO SOKONG WZWH PANTAU PATPATSIKULIPAT

ObO sokong kenyataan komen WZWH di blog patpatsikulipat, CnP disini:
Blogger WZWH berkata...

Salam semua,
Kesimpulan yang WZWH boleh buat kenapa KS @ Wok Hitam diserang hebat hingga ke hal-hal peribadi ialah kerana ini KS kuat menyokong YB Dato' Wan Amizan menjadi calon ahli parlimen Jerantut. Ada agenda pihak tertentu mahu memburukkan KS sedangkan ada lagi orang politik Jerantut yang melakukan kesilapan besar menjual kepentingan Melayu Jerantut kepada Towkay Cina demi kepentingan peribadi tidak memikirkan kepentingan orang Melayu Jerantut dan rakyat Jerantut. Percayalah, komen-komen yang mengutuk KS akan menjadi doa kepada KS di hari yang mulia ini. Tahniah 44sikulipat anda pakar mengaibkan orang, satu hari nanti orang akan mengaibkan 44sikulipat. Orang Jerantut pun tahu tahi anda berak itu merata-rata di tepi jalan.

2010 September 12 11:35

Saya percaya selepas ini sudah tentu patpatsikulipat tidak berani berak merata-rata lagi kerana WZWH akan sentiasa memantau dimana anda akan berak. Baru padan mula patpatsikulipat yang sudah tidak dapat berak ditepi-tepi jalan lagi. Dengan pemantauan buntut oleh WZWH orang Jerantut akan tau dimana patpatsikulipat telah berak.

WZWH saya sokong anda terus memantau jubur patpatsikulipat supaya dia tidak lagi sewenang-wenangnya berak merata-rata. Anda melakukan satu kerja yang mulia walaupun dipandang hina.

4 comments:

Anonymous said...

Obo,

Saya dengar cerita Patpatsikulipat ini seorang GAY. Sex tak normal macam tuduhan ke atas Anwar Ibrahim. Ada bekas pekerja Patpatsikulipat cerita dia disuruh melakukan kelucahan melampau. Memang kalau ObO tengok betul2 Patpatsikulipat ini macam Anwar Ibrahim. Sebab itu ramai budak2 muda lelaki takut dan geli gelaman bila naik kereta bersama Patpatsikulipat takut dirabanya dan diXXXXXnya heh nauzubillah..

Anonymous said...

yeah! sokong-sokong sambil menjilat bontot WZWH. Wok Hitam pernah kencing member aku beberapa tahun lepas. perangai macam haram. nama pun OBO, dah sah-sah bukan orang binatang kot?

ObO said...

masalahnya saya tau tau siapa dia patpatsikulipat tu dan dia pun tak pernah memberi bontot dia pada saya, kalau ada offer nak juga sesekali merasa kemutan kelilingnya itu. harapkan kemutan b***t yang lah bolos tu buat apa, kan?

Anonymous said...

anon 1:54, awak dah merasa ke bontot dia atau yang yang menonggeng memberi bontot pada dia dn sekarang ni nak buat repot pasai awak diliwat?